Lead

Feb 23 06 11:33 AM

Tags : :

jika mempunyai masalah...
sila adukan kepada penyelia asrama dengan segera...
kadar kenaikan yuran asrama sudah ditentukan oleh pihak pengurusan iaitu sebanyak RM96.00.
berkenaan dengan kerosakan yang sudah dilaporkan..
diharap pelajar-pelajar dapat bersabar.
ini kerana bayaran baik pulih bulan lepas sahaja sudah mencapai ribu ringgit..
dan kepada pelajar-pelajar yang tidak berminat lagi tinggal di asrama..
sudah bersediakah anda dengan masalah-masalah yang mungkin akan berlaku sekiranya anda duduk di rumah sewa..
Quote    Reply   

#3 [url]

Mar 16 06 1:42 PM

Re: kpd semua penghuni asrama siswi kptm batu pahat

ie_ta wrote:
jika mempunyai masalah...
sila adukan kepada penyelia asrama dengan segera...
kadar kenaikan yuran asrama sudah ditentukan oleh pihak pengurusan iaitu sebanyak RM96.00.
berkenaan dengan kerosakan yang sudah dilaporkan..
diharap pelajar-pelajar dapat bersabar.
ini kerana bayaran baik pulih bulan lepas sahaja sudah mencapai ribu ringgit..
dan kepada pelajar-pelajar yang tidak berminat lagi tinggal di asrama..
sudah bersediakah anda dengan masalah-masalah yang mungkin akan berlaku sekiranya anda duduk di rumah sewa..


nak adu...,huh..

jarang de kat hostel...

hostel da la takde pape...

stakat letak tv depan bilik die..,

baik takyah letak....

one more thing..,

duduk d rumah sewa tak semestinyer mengundang perkara buruk...

terpulang pd individu 2 tersendiri..

pandai pilih rakan serumah...

sume 2 pilihan masing2..

tapi ni tak..

pakse duduk hostel..

kalo hostel selesa tak pe gak...

soori 2 say la kan...

a lot of sorry...

pEacE f0r aLL oVer dA w0rLd!!

muAhSxXx!!

Quote    Reply   

#4 [url]

Mar 16 06 1:44 PM

hurm..
ni mushkil kat pale otak nie..
kenapa kitorang nie kena tahan sampai sem3 ?
knp kene dok ostel yang ntah ape2 ntah..
kalau ostel 2 lawa takperlah..
tak kisahlah sampai abis sem pon kitorang sanggup dudok..
nie...hampes!!!
dah tu mahal tahap dewa!!
time daftar kater sem1 jer..ni aper citer nie??
kak ita..
please reply this msg k!!!

Quote    Reply   

#7 [url]

Mar 18 06 11:02 AM

HIJAU wrote:
nampak yer isu yang lama still berbangkit yek?
sememnag yer terpulang u all nak duk rumah sewa atau nak duk hostel sampai habis sem......


terpulangg...,

banyak la..

kene pakse la dol!!

LaSeRr.....

Quote    Reply   
avatar

SkAwArz

Posts: 888 Moderator

#8 [url]

Mar 20 06 12:46 PM

Duk ostella bgs..

bru la awek² kolej tepelihara.

duk luar sbb nk gi date pastu balik lmbt² kn...

bwk bwk la berubah..

skrg kn masa utk blaja..

klu kuar pg plaja xpe.

ni pg tmpt gelap² ngan pakwe.



SUBHANALLAH....

Jagn la dak² kolej kite yer...

--OverClock Your Machine Now To Save Money!!--

Quote    Reply   

#9 [url]

Mar 21 06 11:48 AM

a..kum....

kpd nitemare dan rakan2x...
klu de yg x puas ati boleh jumpe akak secara individu dan berkumpulan..
berkenaan dengan tv tu...
ape awk sumer nk ltak kt setiap bilik ??
sape yg tngok tv tu??
kwn2 awk gkkn??
pnah ker tngok akk kt dpan tv tu???
pk sndiri la..
sumer kmudahan tu bkan utk akk..
utk awk sumer kn??
klu x pnah bersyukur..
lbih baik xyh jadi manusia..
akk x pnah mnx awk sumer ormat akk..
tp..sumer dh tuer kn??
bleh pk sndri..
ingt akk nk ke jage awk sumer ni lame2??
ingt senang ke nk jge koorg ni??
psal akk xder kt asrama??
de hal lain yg pnting akk kne stlekn....
psal kenaikn sewa asrama..
tu bkan kuasa akk...

Quote    Reply   

#12 [url]

Mar 24 06 12:05 PM

biaseartu...
jiwa remaja ni memberontak2..
da jadi asam garam remaja nakkan kebebasan..
tapi orgdewasa kena ar paham..
tak semestinye dok umah sewa kitaowang tak blaja..
cuba bayangkan,kat ostel da ar nak study susah..
budak2 memekak je..
takde rse hormat kat orang lain...
pikir ar..
orang lain pun nak blaja gak..
jangan wat ostel tu macam bapak korang yang punye..
tak semestinye yang mude kena respek yang tua je..
kalau yg tua tak respek yang mude???
pikir ar!!!

iDuP tIpAh!!!
lAyaN...

Quote    Reply   

#13 [url]

Mar 24 06 12:16 PM

tipah wrote:
biaseartu...
jiwa remaja ni memberontak2..
da jadi asam garam remaja nakkan kebebasan..
tapi orgdewasa kena ar paham..
tak semestinye dok umah sewa kitaowang tak blaja..
cuba bayangkan,kat ostel da ar nak study susah..
budak2 memekak je..
takde rse hormat kat orang lain...
pikir ar..
orang lain pun nak blaja gak..
jangan wat ostel tu macam bapak korang yang punye..
tak semestinye yang mude kena respek yang tua je..
kalau yg tua tak respek yang mude???
pikir ar!!!


yerahhh apa itu....

marah ke hape...

relax arr tipah..

aku tahu camne seksa kat hostel tuh..

aku sokong..,

sume org tak same..,

jgn samekan dgn yg burukk...

tak sume org kalo dok umah sewa jadi jahat..

sumenyer bgantung pada dr sndr..

ape jadi tanggung sndr...

bout respect nih..,

nak rspect sape??

huhuhu..

tapi yg aku tahu..,

aku respect warga emas...

LaSeRr.....

Quote    Reply   

#15 [url]

Mar 24 06 12:19 PM

watie wrote:
rilek kak ita..
jangan dilayan sangat ngan bebudak ni..
bukan ar nak sebelahkan sesape tapi...
hmmm ntah ar


yearhh..

btul tuh...

tapi jgn tak layan..,

ambil buat pengetahuan...

ape yg silap diperbetulkan..,

ape yg tak benar..,

diterangkan..

yg penting..,

mind ur own bussiness...

kain sendiri jaga jgn jaga tepi kain org...

yeeaarrhh!!

gd luck 4 all!!

LaSeRr.....

Quote    Reply   
Add Reply

Quick Reply

bbcode help